سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فرمول ثروت

عصر ارتباطات باعث بالا رفتن سرعت کارها شده است. چرا نباید به سرعت ثروتمند شد؟

سنسور مونوکسید کربن پارکینگ

    نظر

مونوکسید کربن یک گاز خطرناک است. در این مقاله به بررسی سنسور مونوکسید کربن پارکینگ میپردازیم که بهترین ابزار برای تشخیص خطرات در ماه های سرد سال است. پارکینگ ها معمولا از نقاط کم رفت و آمد هستند و مواردی مانند نشت گاز در آن ها از دید مردم مخفی میماند. با ما همراه باشید.

سنسور گاز ناپادا

جهت کنترل منو اکسید کربن پارکینگ­ ها میتوانید از سنسور های گازناپادا  به همراه کنترلر این شرکت استفاده نمود. این نوع کنترلر ها دارای خروجی  به  فن­ ها و یا جت فن­ ها می باشند. نحوه عملکرد این سیستم­ ها بدین صورت می­ باشد که با توجه به استاندارهای بین المللی و کاربری و تراکم تردد در پارکینگ­ ها، بر روی کنترلر مقدار PPM مشخصی از سطح منو اکسید کربن مشخص می شود.

به محض بالا رفتن سطح گاز منو اکسید کربن از عدد لول سوئیچ دیاپازونی مورد نظر کنترلر فرمان فعال شدن فن­ ها و یا جت فن­ ها را صادر می نماید و به محض پایین آمدن سطح گاز منو اکسید کربن از عدد مورد نظر  فن­ ها و یا جت فن­ ها با فرمان کنترلر کندتر و سپس خاموش خواهند شد. لازم به ذکر می باشد در این سیستم­ ها امکان ارسال کلیه اطلاعات به سیستم مدیریت مرکزی (مانیتورینگ) جهت پردازش های مختلف و ایجاد سناریوهای متنوع در راستای انجام پروسه های دقیق ایمنی و بررسی های مختلف ایمنی و آماری، می باشد.

سنس ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین واردکنندگان سنسور به ایران و یکی از بزرگ‌ترین عرضه‌کنندگان سنسور به مشتریان در ایران و کشورهای همسایه آمادگی دارد تا به نیازهای کوچک و بزرگ شما پاسخ دهد. هر سوالی در مورد تامین، خرید و نصب سنسور مونوکسید کربن دارید می‌توانید با استفاده از شماره تلفن و یا فرم تماس با ما با کارشناسان ما در تماس باشید. احتمالا سوالاتی برای خرید دارید که ما می‌توانیم به آن‌ها پاسخ دهیم. به عنوان مثال براساس طبقات واحدها در ساختمان، متراژ پارکینگ‌ها و سالن‌ها و… نیاز شما به سنسورها متفاوت خواهد بود. حتما با در تماس باشید تا توضیحات کارشناسی و تکمیلی را خدمت‌تان بیان کنیم.

سنسور مونو کسید کربن چیست؟ سنسور مونوکسید کربن برای اندازه گیری، تشخیص و سنجش گاز بی بو Carbon Monoxide Gas Sensor و بی رنگ با نام co بکار می رود.خرید و فروش انواع سنسور مونوکسید کربن با قیمت ارزان,انواع سنسور مونو کسید کربن و سنسور ...